Hur kommer man igång med försäljningen?
1. Börja med att fylla i din mejladress i formuläret nedan. Du kommer då att få ett mejl med mer information samt hur du registrerar din klass/förening och dina säljare
2. I mejlet finns en länk där du kan fylla i uppgifterna för din klass/lag/förening och vilka som behöver unika webbshopar. Där väljer du också vilka produkter ni vill ska finnas tillgängliga i er shop.
3. Strax därefter får du ett bekräftelse-mejl med länkar till vardera unik webbshop som ni kan skicka till era säljare, samt grafiskt material som kan hjälpa till i försäljningen.
4. När försäljningsperioden börjar gå mot sitt slut kontaktar vi ansvarig för att bestämma var och när ni vill att era produkter ska skickas.
5. Efter leverans har alla säljare chans att leverera och ta betalt för produkterna de sålt, och för er att samla in försäljningen. Ni har 30 dagar på er att betala för produkterna och mellanskillnaden (förtjänsten!) behåller ni!
VAD KOMMER SEN?
Redo att sälja idag!
När vi fått infon vi behöver så återkopplar vi inom kort med unika länkar till alla säljare samt ett säljpaket med grafiskt material ni kan skriva ut för att öka försäljningen 🤩
Hur ni kan öka er försäljning

Dela på Sociala medier

Dela en QR-kod med länk till din webbshop
