Starta er försäljning!
Hur kommer du igång med er försäljningen?
1. Fyll i era uppgifter i formuläret nedan.
2. Välj vilka produkter ni vill sälja i er kampanj. Vi rekommenderar att ni väljer produkter från en eller två leverantörer, detta för att uppnå fri frakt och enklare logistik (om ni är osäker på produkter så använd chattfunktionen på sidan så hjälper vi er gärna!).
3. Efter att du skickat in dina uppgifter i formuläret får du ett bekräftelse-mejl med länkar till vardera unik webbshop som ni kan skicka till era säljare, samt grafiskt material som ni kan använda vid försäljningen. Under hela kampanjen kan ni följa er försäljningsstatistik via inloggning till webshopen.
4. När försäljningsperioden nått sitt slut kontaktar vi ansvarig för beställning av produkter och stämmer av när och var ni vill att era produkter ska skickas. Ni får då en excelfil eller pdf med sammanställning av samtliga ordrar och vad respektive säljare sålt.
5. Efter leverans så levererar respektive säljare sina beställningar och tar betalt för produkterna ni sålt. Ni har 30 dagar på er att betala för produkterna och mellanskillnaden (förtjänsten) behåller ni!
VAD KOMMER SEN?
När vi fått infon vi behöver så återkopplar vi inom kort med unika länkar till alla säljare samt ett säljpaket med grafiskt material ni kan skriva ut för att öka försäljningen 🤩
Hur ni kan öka er försäljning

Dela på Sociala medier

Dela en QR-kod med länk till din webbshop
