LAGFÖRSÄLJNING

Såhär enkelt är det:

STEG 1

Efter att ni kollat igenom produkterna och fyllt i enkäten startar er försäljning

STEG 2

Vi bidrar med massor av tips och grafiskt material som hjälper er på vägen och självklart får ni tillgång till webbappen.

STEG 3

När ni har sålt färdigt skickas produkterna ni har sålt till valfri adress där säljarna hämtar paketen och delar ut till kunderna. Alltid fri frakt och 30 dagars faktura.

Fyll i era uppgifter och starta er försäljning

Jag samtycker till att ta emot utskick från Föreningsfrämjandet.
Jag är över 18 år och godkänner att jag läst och samtycker till Föreningsfrämjandets

Allmänna villkor & hur vi behandlar dina personuppgifter integritetspolicy.*

Räkna ut ert mål per säljare

coin
20st
0 st 50 st
20kr
0 kr 10 000 kr
Paket att sälja per spelare
0 st

"Lättsålda produkter med bra kvalitet"

-Nina, Alnö IF

Våra produkter

Kvalitativa produkter som alla hushåll behöver

Vi väljer produkter från företag som vill vara med att stötta föreningslivet genom att låta föreningar och skolklasser sälja deras produkter till samma pris (eller lägre) som i butik men med en generös vinstmarginal som föreningen/klassen behåller!

Vad händer sen?

När vi fått infon vi behöver så återkopplar vi inom kort med unika länkar till alla säljare samt ett säljpaket med grafiskt material ni kan skriva ut för att öka försäljningen

Leverans

• Alltid fraktfritt
  • Leveranstid ca 5-14 arbetsdagar efter att ni slutfört er beställning
  • Produkterna levereras i kartong eller på pall till den angivna adressen vi erhållit från er.
  • För att öka er förtjänst och hålla ner på kostnader kommer produkterna styckvis i kartong och ni delar själv ut antal

Genom att dela på sociala medier kan ni nå ut till fler.

Vi erbjuder er en helt unik QR kod för er försäljning.

Vill ni dela fysiska flygblad så har vi mängder med grafiskt material.